İademi nasıl yapacağım?

Online Alışverişlerinizdeki İadeleriniz için İlk olarak değişim iade hattımız olan Müşteri Hizmetleri ; 0532 787 11 00 numaralı telefon numarasından bize ulaşın.Ürünlerinizi kullanılmamış (İç çamaşırı grubundaki ürünlerde Değişim İade Söz Konusu Değildir) olmak koşuluyla, tüm aksesuarları ve orijinal faturası ile birlikte eksiksiz bir şekilde 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.İade etmek istediğiniz ürünün kodu, adı, iade nedeni ve istenen diğer bilgiler eksiksiz olarak doldurulmalıdır.İade edilecek ürün giyilmemiş; ambalajı ve ürün zarar görmemiş olmalıdır.Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz Kargo ile ücretli olarak gönderebilirsiniz.Kargo ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.Banka hesap bilgileri ile siparişi veren kişi bilgileri uyuşmalıdır, aksi takdirde iade ödemesi yapılamamaktadır. Eğer iade formu eksik ya da doldurulmamışsa iade geçersiz sayılır.

 

İade süreci nasıl işliyor?

İadeniz öncelikle Turay müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 15 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği  7-15 iş gününü bulabilmektedir.

 

Değisim ve İade yapılamayan ürünler nelerdir?

Külotlar, silikon ürünler, aksesuar, takı, kozmetik ürünleri ve korselerde hijyen dolayisiyla değisim ya da iade yapılmamaktadır.

 

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Hazırlanıyor konumundaki siparişleriniz için müşteri hizmetlerini arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. Kargoya teslim edilen siparişlerde iptal sağlanamamaktadır.

 

 

Resmi tatil günlerinde Kargo çalışmamaktadır. Bu nedenle teslimatlarda gecikmeler yaşanabilir. Bu günlere denk gelen özel uygulamalar sitemizde detaylı bilgilendirilecektir.

Bize Hızlı Ulaşmak Için;


Müşteri Hizmetleri: 0850 771 0 461

Müşteri Hizmetleri ; 0532 787 11 00

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR